zondag 23 oktober 2011

en nog een cadeautje

Een boek cadeau geven ... sinds ik deze handleiding heb ontdekt, wordt een boek niet meer zonder mooi opberghoesje afgegeven.  Het hoesje, dat door de ontwerpster ervan oorspronkelijk bedoeld is als een laptophoes, is hier al meerdere malen gemaakt om een boek in op te bergen.  Schitterende handleiding, moest u ze nog niet hebben uitgeprobeerd, zeker doen.  Het hoesje is echt in een wip klaar, en het resultaat is gegarandeerd leuk.

Elisabeth ging dit weekend naar het feestje van haar goede vriendin Helena.  Ik kocht haar een boek, en maakte er een leuk vlinderhoesje bij.  Helena is, net zoals onze Elisabeth, een echt vlinderkind.  Vrolijk fladderend, altijd goedlachs, en o zo speels.  Binnenkort gaan ze samen een aantal workshops toneel volgen, dat gaan ze met hun expressiviteit zeker schitterend doen.

Het cadeautje werd toepasselijk ingepakt, op zijn vlinders.  Het ideetje haalde ik hier.

En neen, het is nog niet gedaan met de cadeautjes, want binnen enkele dagen verjaart Fien.  Lieve Fien, als je dit leest , een pakje is ook voor jou onderweg!

36 opmerkingen:

  1. Zo zonnig, ik word er zelf helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal af! Zo zou ik ook wel een pakje willen krijgen...
    En inderdaad, die handleiding is super, ik maakte zo ook de laptophoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer prachtig en ook het totaal-plaatje is weer helemaal af.
    Dat bewonder ik nu zo aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk idee om zo een boek af te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou zelf ook helemaal blij worden van zo'n prachtig kado. Ik blijf me er telkens over verbazen hoe je telkens weer zo'n schitterende combinatie weet te bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en wat een leuk stofje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weeral zo'n fleurig cadeautje!!! De kleurencombinaties zijn echt prachtig!

    De vlindertjes op de verpakking zijn ook heel leuk! Zeker iets om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, echt! En die verpakking met de vlindertjes, die moet ik echt onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi ! En zoveel leuke inpakideetjes op je printerest, leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi! Geweldig stofje en geweldig, die naam en de vlinders erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supermooi! grts Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na de complimentjes van iedereen dat het zo mooi was, kan ik em uiteindelijk ook zien :-) En Justin zal altijd goed en dichtbij bewaard worden denk ik ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooh, ik heb zo'n goesting om te naaien als ik dit zie. Toeme: geen tijd.
    Superleuk idee! Ga ik zeker ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Héél mooi! Knap dat vlinderstofje! Zo is een boek geven en krijgen wel héél erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk gedaan alweer!! welke stof is dat? mooi mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @misslizz: ik kocht het stofje ooit bij Annamarieke, maar weet niet of ze het nu nog heeft (is toch al even geleden).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe dat jij dat toch telkens weer klaar speelt??
    En ook weer zo mooi, zo af, verpakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik moet hier dringend een reden verzinnen van u een pakje te krijgen! Keimooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Héél mooi! Dat moet ik ook eens proberen. Leuk dat je altijd zo'n orginele verpakking bedenkt voor zo'n prachtig geschenk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig. De volgende keer ik een boek cadeau geef, weet ik wat te doen :-). Superidee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een goed idee om een boek zo mooi cadeau te doen! Ga ik zeker ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi en heel fijn afgewerkt. Bedankt voor de tip naar de werkwijze.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Owh wat leuk!!!! Dit idee ga ik opslaan. Weer iets voor op mijn to-do-list. Die wordt wel heel erg lang zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig!!! Maak je de klep dicht met klitterband?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @michaja: ja, de flap sluit met een lange strook klitterband

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat heb je prachtig gemaakt. Mooie combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oeps en eh, jouw volgde ik nog niet zie ik tot mijn schrik.. maar nu wel hoor!
    Ben geboeid!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi. Ik ga het patroontje gebruiken voor een hoes voor mij Ipad.
    Ik zal het resultaat posten als ik er klaar mee ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi, wil het patroontje gebruiken maar de blog bestaat niet meer...kun je me helpen aan het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. inderdaad de blog bestaat niet meer, wil iemand mij verder helpen voor het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen